My strewe om 'n stelsel te bou wat MMSES stuur, het met groot optimisme begin. Ek het begin met die lees van 'n paar dokumente, kontak met 'n paar vriende wat vertroud is met die bedryf. Dit het vinnig duidelik geword dat die stuur van 'n MMS in Suid-Afrika nie so eenvoudig is soos wat dit klink nie - veral as jy nie 'n selfoon gebruik om dit te doen nie.
Nadat ek 'n paar toetse na my eie selfoon en dié van my vriendin gestuur het, het ek besef ek het iets verkeerd gedoen. Selfs al het ek die API dokumentasie na die brief gevolg, was ek nie in staat om MMS inhoud te lewer op my selfoon. Soos u dalk of dalk nie weet nie, is MMS-boodskappe bloot 'n spesiaal geformatteerde SMS wat u selfoon waarsku op die teenwoordigheid van 'n MMS op die sellulêre diensverskaffer se netwerk, of MMS. Jou selfoon laai dan daardie inhoud outomaties voor jou foon en waarsku JOU dat jy 'n MMS ontvang het.
Ek het hierdie “SMS Alert” op my selfoon ontvang, maar my selfoon was nie in staat om die MMS af te laai nie en het eerder 'n foutboodskap geproduseer. Ek het gereelde MMS stuur en ontvang getoets en dit het goed gewerk. Ek was in staat om MMS-boodskappe van ander selfone te stuur en te ontvang. Ek het voortgegaan om die logs op my webbediener na te gaan, waar ek verkies het om die MMS-inhoud te stoor, maar die logs het bevestig dat my foon nie eens aan die bediener gekoppel is om die inhoud te versoek nie.
Na 'n paar meer lees en navrae is ek vertel hoekom dit gebeur. Ten einde die sellulêre maatskappye in Suid-Afrika te laat sny, huisves hulle MMS-inhoud op 'n geslote netwerk wat nie aan die internet gekoppel is nie. Om MMS-boodskappe na enige foon te stuur terwyl u u inhoud op die internet aanbied, moet u “'n reëling maak” met ALLE VIER sellulêre diensverskaffermaatskappye.
Suid-Afrikaners betaal dus nie net meer vir telekommunikasie as die meeste ander lande nie, ons ontvang ook 'n minderwaardige produk en diens - selfs van ons spoggerige sellulêre diensverskaffers.
Ek sal hierdie artikel opgedateer hou as die situasie verander. Ek gaan probeer om 'n reëling te maak met al die sellulêre maatskappye. Tot dusver lyk dit soos wat ek regtig nodig het, is 'n paar kontakbesonderhede vir hierdie maatskappye. Om met inbelsentrums te praat verkort net my lewe en vermors geld as jy nie die verskaffer waarmee jy gekoppel is, bel nie.