Elke week word ek gevra om na besigheidswebwerwe te kyk en aan die eienaars te vertel waarom hulle nie die resultate kry wat hulle wil hê nie. Sommige van hierdie webwerwe is eenvoudige brosjures, ander is e-handel katalogusse, en sommige is dié direkte pos-styl blaaie wat herinner aan ou pos-orde tydskrif inskrywing skemas wat oorgedra word na die Web. Sommige het doen-dit-self klank en video opgeneem en sommige het selfs hierdie media professioneel geproduseer; steeds stink die resultate. Hoekom?
'Die naby' word altyd in 'Die Waarom' gevind
Sekerlik deel van die probleem spruit uit 'n baie smal definisie van wat 'n webwerf is: deur jou webwerf te giet in terme van 'n brosjure, katalogus, e-handel-webwerf, blog of portaal, val jy in die strik om te konsentreer op 'Die wat' eerder as op 'Die Waarom'.
Hierdie fokus op 'Die wat' word vererger deur sommige soekenjinoptimaliseringstegnieke wat bedoel is om verkeer te dryf, nie om produkte te merk nie, dienste te verkoop of verkeer in kliënte te omskep nie. Moenie my verkeerd verstaan nie, verkeer is belangrik, maar die omskakeling van daardie verkeer in betalende kliënte is belangriker. Selfs die beste en helderheid soekenjin optimizers sal jou vertel dat hul werk is om verkeer te lewer nie bestellings - die sluiting van die transaksie is jou werk, en enigiemand wat jou vertel dat sluiting kan gedoen word deur middel van 'n outomatiese nooit-deur-mens-hande metode is net gewone neute.
Waarvoor jy versigtig wil wees, is soekenjintaktiek en tweedekoers media wat eintlik in die pad kom om jou bemarkingsboodskap effektief te lewer, om jou besigheidsverhaal te vertel, om 'n onvergeetlike handelsmerkbeeld te skep en bowenal winsgewende besigheidskliënte te genereer.
Web-video is 'n aanbiedingsbemarkingstrategie
As jy enige aandag gee aan wat aangaan, moet jy bewus wees van die verskuiwing in Web-denke en die aanvaarding van Web-video as 'n fundamentele Web-bemarkingsinstrument. Maar soos die meeste dinge, daar is 'n regte manier en 'n hele klomp van die verkeerde maniere om dit te doen.
Web-video is 'n aanbiedingsbemarkingstrategie wat se krag en krag kom uit sy vermoë om die Web se natuurlike steriele, isolasionistiese omgewing te oorkom, deur verbale en nie-verbale menslike elemente te inkorporeer wat effektief vet, goed vervaardigde onvergeetlike boodskappe lewer. Kan 'n Web-video veldtog genees alles wat verkeerd is met jou maatskappy, of selfs jou verkope departemente tekortkominge, natuurlik nie, maar die regte boodskap gebaseer op 'The Why' met behulp van toepaslike koste-effektiewe aanbiedingstegnieke kan jou besigheid posisioneer, jou produk merk en genereer verkoopslede.
Moenie jouself mislei nie: jy en jou verkoopspersoneel moet die verkoop sluit. Moenie verwag om terug te sit en jou winste te tel terwyl jou webwerf jou besigheid by verstek bestuur nie. Outomatiese vlieënier kan werk vir webwerwe wat kommoditeitsitems en nasionaal handelsmerke verkoop, gerugsteun deur miljoene dollars advertensies, maar tensy jy in daardie kategorie val, is dit tyd om werklik te word.
'n Nuwe Web Paradigma
Hier is 'n nuwe manier om na jou webwerf te kyk en as jy dit 'kry, sal jy jou webwerf kan refashion en jou besigheid heruitvind op 'n manier wat jou onthou en inisieer aksie deur jou teikenmark:
Begin dink aan jou webwerf as 'n stadium en al die inhoud daarvan as spelers wat jy rig ten einde jou boodskap te lewer en vertel jou storie op 'n onvergeetlike wyse aan 'n relevante gehoor.
So laat ons hierdie Web-aanbiedingsmodel uiteenbreek en ontleed hoe dit aan jou bemarkingsbehoeftes voldoen.
Jou webwerf is 'n stadium
Besighede wat hul webwerwe as 'n bemarkingsvoertuig wil gebruik, moet verlede aan hulle dink in terme van bloot digitale gedrukte media.
Net so skadelik is die oorafhanklikheid van soekoptimalisering of IT-tegniese oplossings wat min of geen verhouding het met bemarking se primêre doel om 'n onvergeetlike boodskap te lewer wat aksie aan die kant van die gehoor inisieer.
Om die ouderdom, geslag en hoedgrootte van die laaste tienduisend besoekers aan jou webwerf te ken, kan sommige beïndruk, maar reams statistiese inligting oor jou besoekers beteken nie noodwendig dat jy weet wat daardie data beteken of hoe om dit effektief te gebruik nie. In dieselfde tevergeefs vertaal ton verkeer wat deur die nuutste SEO-manipulasie gegenereer word nie noodwendig in besigheid nie.
Begin dink aan jou webwerf as 'n stadium, 'n aanbieding en prestasie platform wat jou maatskappy toelaat om jou boodskap op 'n vermaaklike, insiggewende en onvergeetlike manier aan jou gehoor te bied.
Vertel jou storie op 'n onvergeetlike wyse
Daar is baie maniere om aan te bied wat jy doen en waarom jou gehoor moet omgee, maar die mees effektiewe manier is om daardie inligting in 'n storieformaat te lewer. Wanneer mense na jou webwerf kom, stel hulle jou op die proef, en beoordeel alles wat jy aanbied om te sien of dit relevant is, oortuigend, en of dit resoneer met hul behoeftes.
Die artikel, “Bewyse Evaluering in komplekse besluitneming,” in die 'Journal of Personality and Social Sielkunde, 'deur Pennington en Hastie verduidelik wanneer aanklaers hul weergawe van gebeure aan 'n jurie in storie-formaat vertel, hulle in staat is om 'n 78% skuldigingsyfer te bereik, terwyl prokureurs wat nie 'n storie gebruik-formaat om te kommunikeer aan juries kry net 'n 31% skuldige koers. Wanneer besoekers na jou webwerf kom, plaas hulle jou op die proef vir jou Web-besigheidslewe.
Onvergeetlike kommunikasie is alles oor die prestasie
Effektiewe kommunikasie begin met die veldtog konsep. As jy nie 'n goed gedefinieerde, gefokusde konsep het wat handel oor 'die hoekom enigiemand moet omgee faktor' sal jou kommunikasie modderig en irrelevant wees. Veel te veel bemarkingsveldtogte probeer om te veel te doen, en in 'n poging om jou geld se moeite werd sê alles en enigiets wat in gedagte kom. Ongelukkig is al wat jy regtig doen, verwarrend mense en jou kernboodskap word nooit gehoor, laat staan verstaan of onthou nie.
Jy het professionele aanbieders nodig wat weet hoe om beide verbale en nie-verbale prestasie te gebruik om jou boodskap oor te kry, en natuurlik moet jy die aanbieders 'n skrif gee wat goed geskryf, vermaaklik en insiggewend is.
Professionele akteurs en voice-over talent bring oneindige subtiliteit, nuanse en betekenis aan slim geskrewe skrifte. byklanke voeg, persoonlike handtekening musiek en 'n paar post-produksie verbeterings en jy het 'n onvergeetlike aanbieding.
Wat jy nie nodig het nie, is ingewikkelde stelle, rekwisiete en plekke wat die produksiekoste verhoog. Die Web is nie televisie, en daar is geen rede om opgeblase uitgawes te absorbeer gebaseer op advertensie-agentskap koste plus-prysfooie wat min verband met doeltreffendheid gebaar het.
Duur film-styl produksies is net nie nodig nie en verloor hul impak wanneer dit gelewer word in relatief klein Web-vriendelike formate wat maklik geïntegreer moet word met bykomende kollaterale materiaal wat gebruik word om meer besonderhede aan te bied en om gereelde vrae te beantwoord.
Laaste maar nie die minste nie
Ons kan baie van kinders leer, nie die minste daarvan is hul meedoënlose soeke na die antwoord op 'Die Waarom' van dinge nie. Ons vergeet dikwels dat dit die sentrale kwessie in ons lewens is, en dit is eers nadat ons deur ouers, onderwysers, base en talle ander gesagsfigure vertel is om af te sluit en te doen wat ons vertel word, dat ons hierdie behoefte verhewe en vervang dit met die veel minder betekenisvolle en oortuigende 'Wat'.
Maar as ons as bemarkers ons geloof kan stel in die lewering van 'The Why met behulp van die mees mensevriendelike tegnieke van verbale en nie-verbale digitale kommunikasie, dan sal ons geleer het hoe om 'n oortuigende onvergeetlike Web-bemarkingsaanbieding aan te bied.